התקנת לוחות סולאריים

אחד היתרונות החשובים ביותר של התקנת לוחות סולאריים הוא איכות הייצור של הפאנל, התחזוקה הפשוטה והאחריות רבת השנים המבטיחה הכנסה קבועה ויעילה לאורך זמן. אנו מתקינים את הלוחות הסולארים על גגות משקים פרטיים ותעשייתיים מעל 300 מ״ר.

לוחות סולאריים אינם דורשים מכם כל התעסקות טכנית ולמעשה מאפשרים לכם לייצר הכנסה פסיבית ממכירת חשמל אל חברת החשמל עם חוזה ארוך טווח של 25 שנים. הלוחות הסולאריים מחזיקים מעמד עשרות שנים, ולכן הכדאיות הכלכלית של תהליך התקנת לוחות סולאריים בבית או בעסק שלכם, תשתלם לכם מרגע הפעלת המערכת ולאורך כל חיי הפאנל.

לוחות סולאריים מותקנים על גגות בתים ומבנים תעשייתיים, המאפשרים לכם לייצר חשמל לשימוש עצמי או מסחרי. כך למשל, במערכות קטנות ניתן לעשות שקודם אנחנו נשתמש בחשמל ומה שיישאר למכור לחברת החשמל. 
שוב מי שאנחנו רוצים לפנות אליהם מקימים בעיקר בשביל להרוויח כל חודש מהמערכת כהשקעה לכל דבר. לחלופין, אם תבחרו להרוויח כסף מיצירת חשמל, תוכלו למכור אותו בחזרה אל חברת החשמל ולהרוויח מאות ואלפי שקלים בכל חודש. לבדיקת התאמה ויכולת ההכנסה מהגג שלכם, נא לחצו כאן.

התקנת לוחות סולאריים על הגג שלכם

התקנת לוחות סולאריים מעולם לא הייתה פשוטה כל כך. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו לייעוץ והתקנת מערכות סולאריות על גגות פרטיים ותעשייתיים.

הלוחות הסולארים מורכבים באמצעות תושבות אלומיניום אל חלד, ובהתאם לגג מחוזקות בצורות שונות. בגגות הרעפים, אנו נבנה תומכים שייתפסו בין הרעפים לבין הגג וכן הלאה.
בגגות בטון, התושבות יושבות על אבני שפה כבדות, כאשר המשקל מחזיק את המערכת צמוד לגג ומונע ככ הניתן תזוזה של המערכת בכללותה.
לאחר שמקבעים את התושבות מחברים את הפאנלים אליהן, וכמובן מחווטים את המערכת עד לארון החשמל.

התקנת פאנלים סולאריים על הגג

התקנת לוח סולארי הוא אומנם תהליך הכולל לא מעט בירוקרטיה, אך אין לכם כל סיבה לדאוג, שכן חברת ליב אנרגיה תוכל לסייע לכם בכל התהליך מא' ועד ת'.

תוכנית הליווי של ליב אנרגיה
ברוב המקרים, אם תבקשו להתקין לוח סולארי בודד, תסתיים עבודת ההתקנה תוך מספר שעות בלבד. אם בחרתם להזמין כמה לוחות סולאריים המהווים חלק ממערכת גדולה יותר, תהליך ההתקנה עשוי להימשך כיומיים. אך בסופו של דבר הכול תלוי בגודל המערכת ולכן בכל מקרה כדאי לבדוק זאת מול נציגי השירות שלנו, כדי לקבל תמונת מצב מדויקת יותר במקרה הספציפי שלכם.

מתקיני המערכות הסולאריות

צוותי ההתקנה של המערכות הינם עובדי ליב אנרגיה ולכן ביכולתנו לספק עבורכם את השירות המקצועי ביותר עם התקנת המערכת הטובה ביותר תוך שמירה על בטיחות העובדים והסובבים הנמצאים באיזור התקנת המערכת.

אנו מאמינים כי על הלקוח לקבל את השירות המקצועי והאיכותי ביותר, ולכן בחרנו רק במתקינים האיכותיים ביותר שעוברים את ההכשרה המקיפה ביותר בתחום. אם אתם מחפשים שירות מקצועי ומהיר, נשמח לעמוד לרשותכם לאורך כל התהליך, החל בייעוץ ראשוני בבחירת המערכת והתאמתה לגג שלכם ועד התקנת הלוחות הסולאריים על הגג שלכם. אנו מתקינים לוחות סולאריים על גגות מעל 300 מטר בהם יש שפע של אור שמש ברוב שעות היממה.

תהליך ההתקנה

אז איך זה עובד?

היועץ יקבע איתכם פגישה ויגיע אליכם הביתה או לבית העסק במהלכה הוא:

  • יעבור איתכם על תהליך ההתקנה המוצרים המומלצים להתקנה
  • ימדוד את שטח הגג שלכם ויצלם אותו עם רחפן 
  • יבנה עבורכם את המערכת המתאימה ביותר לגג שלכם 
  • יציע לכם מגוון אפשרויות שונות של פאנלים סולאריים כדי שתוכלו לבחור איזה מהם מתאים ביותר לצרכים שלכם.

לוחות סולאריים מחיר

מחיר לוחות סולאריים של מערכת ביתית יכול להתחיל מעשרות אלפי שקלים, אך תלוי בעיקר בגודל הגג, המערכת ומקום המגורים שלכם. כשמדובר במערכת סולארית עם טכנולוגיה חדשנית, אין ספק כי ההשקעה הרבה יותר משתלמת. מרגע התקנת המערכת, תוכלו להיות בטוחים כי תוך מספר שנים, תכסו את החזר ההשקעה ותתחילו לחסוך יותר על חשבון החשמל שלכם או להרוויח על מכירת האנרגיה הסולארית לחברת החשמל. כל זה נתון לבחירתכם!

נכון להיום, נראה כי העתיד של האנרגיה הסולארית בהחלט כבר כאן. לוחות סולאריים נראים כהשקעה טובה לעתיד הכלכלי שלכם, וזאת מהסיבה העיקרית שאלו יכולים לייצר עבורכם מקור להכנסה חודשית ופסיבית ללא כל השקעת זמן מצדכם.

חברת ליב אנרגיה מספקת שירותי התקנת לוחות סולאריים הכוללים אחריות מלאה, שירות מקצועי ואדיב, עזרה וליווי לאורך כל התהליך, בכל זמן ובכל עת. חברת ליב אנרגיה מתמחים בהתקנת מערכות סולאריות, ולהם יש את כל הציוד והמומחיות הדרושים לביצוע העבודה.

לאחר התקנת הלוחות הסולאריים, תוכלו להתחיל ולחסוך יותר כסף על חשבון החשמל שלכם או להרוויח כסף ממכירת החשמל לחברת החשמל.

עוד דברים שכדאי לדעת על לוחות סולאריים

לוחות סולאריים הם מכשירים הממירים את קרני השמש לחשמל. הם מותקנים על גגות פרטיים ותעשייתיים ואפשר להשתמש בהם להפעלת מבנים תעשייתיים, בתי עסק ומבני מגורים.

כדאי למקם אותם באזור שמקבל את מירב אור השמש לאורך היום ואינו מוצל על ידי עצים או מבנים. כדאי גם לוודא שיש מספיק מקום ללוחות הסולאריים ולכל הציוד שהם צריכים בקרבת מקום, כמו חוטים וממירים.

לבדיקת התאמה ויכולת ההכנסה מהגג שלכם, נא לחצו כאן.