מערכות סולאריות בחלקה א

ליב אנרגיה מספקים לך את הפתרונות החדשניים בתחום האנרגיה המתחדשת בישראל, נפתח כעת חלון ההזדמנות לבעלי נכסים בנחלות חקלאיות להקים מערכות סולאריות בחלקתם בצורה פשוטה ומהירה. תהליך זה יאפשר להם לייצר אנרגיה ירוקה וליהנות ממקור הכנסה נוסף בצורה משמעותית.

שר האנרגיה והתשתיות, ח"כ ישראל כ"ץ, הוציא את עצמו בנחישות לקידום פרויקט זה, והוביל את המאמצים להקמת מתקנים פוטו וולטאיים בשטחי הקרקע של המושבים. עם שינויים בהליך הרישוי, המערכת הקיימת מציעה עכשיו פתרון מקוצר ופחות בירוקרטי להקמת מערכות אלו בנחלות חקלאיות.

כעת, בעלי נחלות חלקאיות יכולים להשתמש בחלקה א' של נחלתם, בשטח של עד 1 דונם, להקמת מערכת סולארית. זאת בנוסף להקמת מערכות סולאריות על גגות וחזיתות של המבנים במשק. כל זאת במסגרת תכנית היישוב המתאימה ותנאי הרישוי הנדרשים.

למרבית הבעלים, זוהי הזדמנות ייחודית להשקיע במערכת סולארית וליהנות מהיתרונותיה הרבים. כל זאת בהתאם לתוכנית המתאימה, ללא צורך בהשקעת זמן רב או בירוקרטיה מיותרת.

מערכות סולאריות בחלקה א

עם התקנות חדשות זו, נפתח הזדמנות ייחודית לבעלי נחלות להשיג מקור הכנסה נוסף בדרך ירוקה וסביבתית. כל זאת תוך שמירה על סביבה נקיה ומתחדשת. ניתן להכניס בחלקה כזו בין 150 ל-200 קילוואט שזה הכנסה שנתית של כ-100,000 עד 125,000 בשנה

לידיעת בעלי הנחלות החקלאיות הרוצים להשקיע בפתרונות אנרגיה ירוקים, חברת ליב אנרגיה מציעה שירותי התקנה מקצועיים ומותאמים אישית לכל צרכי הלקוח. צרו קשר היום לקבלת פרטים נוספים ולהתחיל את הדרך לאנרגיה ירוקה גם בנחלתכם.